Újranyit a T-Szol ügyfélszolgálata

Tájékoztatjuk a T-Szol Zrt. felhasználóit, hogy a koronavírus miatt ideiglenesen bezárt központi ügyfélszolgálati iroda (Fő tér 18/E.) 2020. június 8-án, óvintézkedések és korlátozások bevezetésével újranyílik.

A látogatás kizárólag előzetes időpont foglalással és szájmaszk viselésével lesz lehetséges, az intézkedés visszavonásáig.

Az ügyfélszolgálat személyes látogatása az újranyitást követően kizárólag előzetes időpont foglalással történhet. A foglalásra online a www.tszol.hu/online-idopontfoglalas honlapcímen, vagy telefonon a 34/600-700-as számon van mód. Kérjük a kedves felhasználókat, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az ügyfélszolgálat látogatása helyett továbbra is a nem személyes ügyintézési formákat válasszák (online fiók, telefon, e-mail vagy posta). Erről részletesebb tájékoztatás, az elérhetőségek megjelölésével közleményünk végén olvasható.

Az időpont foglaláson túl az ügyfélszolgálat látogatói számára a szájmaszk használata is kötelező határozatlan ideig. A várakozóteret és a gyereksarkot lezártuk, az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intéző látogatók tartózkodhatnak, ezért megkérjük kedves vendégeinket, hogy az ügyfélszolgálat bejárata előtt várakozzanak. Kérjük felhasználóinkat, hogy a személyes ügyintézésre csak egy fő érkezzen (lakásátírás esetén legfeljebb két fő), valamint az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolságra és a higiéniás előírásokra.

Ügyintézőink a megszokott nyitvatartási időben állnak rendelkezésükre:
· Hétfő: 7 – 19 óráig
· Kedd: 8 – 14 óráig
· Szerda: 9 – 17 óráig
· Csütörtök: 10 – 17 óráig
· Péntek: 8 – 12 óráig

Közös ügyfélszolgálatunkon a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. is várja ügyfeleit.
Látogatása előtt kérjük, tájékozódjon a hulladékkezelő újranyitási feltételeiről a vállalat honlapján (www.vvhulladekkezelo.hu) vagy központi telefonszámán (34/600-700).

A T-Szol Zrt. nem személyes elérhetőségei:

Online E-Ügyintézés fiókban intézhető ügyek:

o Ügyféladatok módosítása,
o Elektronikus fizetés (bankkártyás),
o Mérőóraállás-bejelentés,
o E-számla igénylése – a regisztráció honlapunk (www.tszol.hu) főoldalán lehetséges,
tájékoztató kiadvány a regisztráció menetéről: www.tszol.hu/EugyintezesTajekoztato .

Telefonon intézhető ügyek:

o Távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás:
 - 34/600-700 (Ügyintézési vonal; hívható H: 7-19 óráig, K-Cs: 8-16 óráig, P: 8-12 óráig)
 - 34/200-288 (Közvetlen hibabejelentési vonal; éjjel-nappal hívható)

o Temetkezés: 34/302-295 és 34/309-166 (nyitvatartási időben)

o Közterület-kezelés: 34/600-700 (Hívható H-P: 8-16 óráig)

o Társasházkezelés és Ingatlangazdálkodás: 34/316-022

E-mail:

tavho.ugyfelszolgalat@tszol.hu, tavho.hibabejelentes@tszol.hu, temeto@tszol.hu,
tarsashazkezeles@tszol.hu, kozteruletkezeles@tszol.hu, ingatlanhasznositas@tszol.hu

Posta: 2800 Tatabánya, Fő tér 18/E.

Társaságunk folyamatosan követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg további intézkedéseit. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson felhasználóinak.

Kérjük szíves együttműködésüket, mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében.